මම ආස ගීත

ඔන්න පොඩි ඇඩ් පාරක් දෙන්නයි හදන්නේ. මේ දවස්වල ඉස්කෝලේ අම්බානට වැඩ නිසා බ්ලොගේ ලියන්න වෙලාවක් හොයා ගන්න හරිම අමාරුයි. හැබැයි ඉතින් මගේ ප්‍රියතම විනෝදාංශය වන ගීත ඇසීම නම් නොකඩවාම කරගෙන ගියා.

මම අහන සින්දු ගොඩක් අයට ඇලජික් කියලා මම හොදටම දන්නවා. ඒත් මේ සින්දු ටික දාන්න හිතුනේ වසර ගණනාවක් ගිහිල්ලත් මේ ගීතවල නැවුම් බව බිංදුවක්වත් අඩු වෙලා නැති නිසයි.

අනික මේ ගීත හින්දි ගීත. පොඩි කාලයේ අසීමාන්තිකම හින්දි චිත්‍රපට බැලීමට ඇබ්බැහි වීම නිසා මට අදටත් හින්දි භාෂාව යම්තාක් දුරකට තේරුම් ගන්නත් කතා කරන්නත් පුළුවන්. ඒ කවුරුත් උගන්නලා එහෙම නෙවෙයි. භාවිතාවෙන්ම විතරඉ. හින්දි භාශාව පුලුවන් වීම නිසා දන් මට ඉතාමත් සුලුවෙන් පාකිස්තානයේ උර්දුත් ඉන්දියාවේම තෙලිගු භාෂාවත් තේරුම් ගැනීමේ හැකියාව තියෙනවා. තෙලිගු භාෂාව සිංහල භාෂාවෙත් දෙමළ භාශාවේත් හින්දි භාෂාවෙත් තවත් ඉන්දියානු භාශා කිහිපයකත් සම්මිශ්‍රණයක්. ඒක නිසා දැනට මට කතා කරන්න බැරි අමාරුව තියෙන්නේ තෙලිගු භාශාවේ විතරයි.

උර්දු කියන්නෙත් හින්දි භාශාවේ ම තව එක පුංචි කොටසක් බව මට තේරුනේ බුකියේ දි අවුරුදු 60 ක විතර පාකිස්තාන් ජාතික අන්කල් කෙනෙක් එක්ක කතා කලාට පස්සේ. ඔහු ඇත්තටම හරිම අපූරු පුද්ගලයෙක්. හිටපු ගමන් මාසයක් විතර කතා නොකර ඉන්නකොට මට හිතෙනවා හලේ බඩු තමා සෙත්තපෝච්චි ද දන්නේ නෑ කියලා. ඉතින් ඔහුගෙ පුත්තරයගෙන් පියාට මක්කෙයි වුණේ ඇහුවම ඔන්න පණපිටින් කියලා ආරංචි වෙනවා. ඔහුත් ඔහුගේ බිරිදත් එහෙට නිවාඩුවකට එන්න කියලා කරන ආරාධනා මම ඉවසා වදාරා ඉන්නේ පකිස්තානෙට යන්න තරම් පිස්සුවක් මට “තවම” හැදුනේ නැති නිසා. හලේ මගේ බෙල්ල කියලමයි මට ඒ වෙලාවට මට කම්පනා වෙන්නේ. සංජු බේටා කියලා ඔහු කතා කරන්නේ ඇත්තටම පියෙක් වගේ.  ඉංග්‍රීසි භාෂාව අමාරුවෙන් කතා කලත් ඔහු උර්දු භාශාවෙන් කියන දේවල් මට හොදින් තේරෙනවා.

ඉතින් මේ විදියට හින්දි භාශාවට ඇබ්බැහි වීම නිසා නිරායාසයෙන්ම මට ගීත අහනකොට ඒවයේ තේරුම තේරුම් යන්න පටන් ගත්තා. පස්සේ මම අවධානය යොමු කරලම ඒවා අහන්න පටන් ගත්තා. හලේ මේ තේරෙන්නේ මොකාද එකාට වගේ.

හින්දි ගීත හැම එකක්ම හරිම ලස්සනයි. හරිම අඩුයි එකම වගේ පද මාලා. ආදරය ගැන කෝටියක් සින්දු ඇහුවත් ඒවා එකින් එකට හරිම වෙනස්. ඒ වගේම හැම සින්දු ගොන්නකම ඔවුන් තමන්ගේ ජාත්‍යාලය වඩවන ගීත එකක් හරි ඇතුලත් කරනවා. ඒ ගීතත් කිසිම හිරිකිතකින් තොරව රසවිදින්න පුලුවන් අපූරු වෙනස් වෙනස් ගීත. මම දැන් දාන්න යන්නේ ඒ වගේ අපූරු ගීත කිහිපයක්. පුලු පුලුවන් විදියට ඒවායේ තේරුම සිංහලෙන් ලියන්නත් මම පොඩි උත්සහයක් දැරුවා. වැරහීමක් වෙලා තියෙනව නම් සමාව භාජනය කරලා ඒවා මත් එක්ක රසවිදින්න පුලුවන් වෙයි කියලත් මම හිතනවා.

Jeena sirfa mere liye - Jeena sirfa mere liye (2002)

මේ දින මාස එක්කම
ගෙවිලා යාවි මා මිතුරියේ
ගත් මතක තියා ගන්න මේ ටික විතරක්

ජීවත් වෙන්න මා වෙනුවෙන්ම විතරක් …..
පොරොන්දු වෙන්න මා වෙනුවෙන් විතරක්ම ජීවත් වෙන බව. 
 


Laal dupatta - Mujse Shaadi karoe gi (2004)

ගැ /    රතු සළුව මගේ
මේ පවන් රිද්මයත් එක්ක ඉගිල යාවි
මගේ පෙම්වතාගේ මුහුන මට පෙනෙන්නට
හිතෙනවා ඔහු මට හදවත දේවි
එහෙත් මගේ පණ ඔහු රැගෙන යාවි

ඵි/    රතු සළුව ඔබේ
මේ පවන් රිද්මයත් එක්ක ඉගිල යාවි
ඔබේ පෙම්වතාගේ මුහුන ඔබට පෙනෙන්නට
හිතනවා ඔහුට ඔබට හදවත දේවි
එහෙත් ඔබේ පණ ඔහු රැගෙන යාවි
 


Peheli nazar me - Race (2008)

මුල්ම බැල්ම මොන තරම් ආශ්චර්යක් කලා ද
……………………………………………………….
පෙම්බරිය මොනවා වෙයිද කවුද දන්නේ
මේ වතාවේ ඔබව මුණ ගැහුණම
මමත් මෙතනමයි ඔබත් මෙතනමයි
මගේ තුරුලට එන්න දැන්මම එන්න
මගේ පෙම්බරිය අපි දෙදෙනා මෙතනෙ
මගේ තුරුලට ඇවිදින් හැමදෙයක් ම අමතක කරන්න

Baby I love you............ Baby I love you so...!





Teri ore - Singh is King (2008)

හදවත සතු වුණා කෙනෙකුට
දැන් සතුටේ මාවත් හමු වෙලා
දෑසින් පවසයි කෙනෙකුට
දැන්  සතුටේ මාවත් හමු වෙලා
දෙවියනි මේ හදවත සිප ගන්න අළුත් නෑකම
කියයි මට වෙන කවුද ඒ
ඔබ හැර………….



Tumse achcha kaun hai - Tumse achcha kaun hai  (2002)

 
සද තරු මල් සුවද 
ඔබ වගේ හොද කුමක්ද
කොයි ඉර්තුවද කොයි කාලයද
ඔබට වඩා හොද කෝකද




Is pal - Aaja nachale (2007)

මේ වතාවේ මම වෙන්න පුළුවන්
නැත්නම් ඔබ වෙන්නත් පුළුවන්
එහෙමත් නැතිනම් දෙන්නම වෙන්න පුළුවන්
එකිනෙකා නැතිව

ඇයි එහෙම වෙන්නේ මොනවද වෙන්නේ
එහෙම වෙන්නත් නොවෙන්නත් පුළුවන්
කතා කරන්නවත් අහන්නවත්
බැරි  වෙන්න පුළුවන්
 


Allah Hafiz - Bhool bhulaiyaa (2007)

ජීවිතයේ ගමන
නන්නාදුනනන්නෙක්
හඩේ රැදෙන හුසම
නන්නාදුනන්නෙක්
ඔබ දන්නෙත් නෑ මම දන්නෙත් නෑ
අපි යනවා ඒත්
දන්න දෙයක් නෑ

දෙවි පිහිටයි
කියන්න හැමදෙනාටම
මේ ලෝකයේ ජීවත් වෙන හැමදෙනාටම


Rock N Roll Soniye - khabi alwida naa kehena (2006)

ඒයි සුදු මුහුණ
මගේ ආදරේ වෙන්න
සද පළුව
මගේ ආදරේ වෙන්න
කළුම  කළුකෙස්කළඹ
මගේ ආදරේ වෙන්න
නිල් දෑස්
මගේ ආදරය වෙන්න
හොරෙන් බලාලා මග අමතක කරවලා
හැම දෙනාගෙම සිහියත් නති කරලා
හදවතත් පිස්සු වට්ටල හදවත නටනවා
රත්තරනේ හදවත නටනව
රොක් ඇන්ඩ්  රෝල් ඔබ වෙනුවෙන්
ඔබත් මා එක්ක නටමුද? 
 


Gore Gore - Hum Tum (2004)

මෙයා ආදරේ ආදරේ කියලා කෑ ගහනවා
මේ පාරවල් ගානේ
මගුල් ගෙදරක ඇවිල්ලවත් ඉන්න දන්නේ නෑ
මේ සුදු හොර ගෙඩියා 
 


Aisa Jadhu - khakhee(2004)

පි/    මොන වගේ මායාවක්ද කරන්න ඕනේ

ගැ /     මෙහෙම මායාවක් කරන්නයි ඕඅනේ
    ………………………………………….   
    මෙහෙම මායාවක් කරන්නයි ඕඅනේ
    මගේ වරලස හා සෙල්ලම් කරන
    මාව තුරුලට අරගන්න
    ඒ වගේ හදවත් ඇත්තෙක්
(ඔන්න ඉතින් මට මඩ ගහන්න එපා මේක මගේ ජාතික ගීය කියලා)
 


අම්මෝ ඇති ඇති ආයෙත් පාරක් මට සින්දු ටිකක් දාන්න ඉතුරු කර ගන්න එපායේ වැඩ වැඩි කාලෙට. ඔන්න ඉතින් වැරදීම එහෙම වෙලා නම් සොරි වෙන්ට ඕඅනෙ මොකද මම හින්දි තේරුම දැම්මේ හරිම දළ විදියට හිතලා. වැඩ අඩු වෙනකල් ඉදලා බාලදක්ෂ 3 කොටස ලියන්න හිතාගෙන ඉන්නවා. පෙළ ගස්වා ගන්න අමාරුයි මේ දවස්වල මට මගේ ගැන හිතන්නවත් වෙලා නෑ ක්‍රීඩා තරග, විභාග ළමයින්ටයි මටයි දෙගොල්ලටම, (ප්‍රශ්න පත්තර හදන ගමන් මමත් විභාගෙට පාඩම් කරනවා… හලේ එහෙමත් කරුමයක්…. කවුද හිතුවේ මට පාඩම් කර කර ප්‍රශ්න පත්තර හදන්ට වෙයි කියලා.) ඊගාවට මල ගෙවල්, නෑ සංග්‍රහ, මගේ මාරුවීම, අර මෝඩ ෆයිල් ක්ලාක් නිසා මගඇරුණ දේවල් සම්පූර්ණ කරන්න, ඉස්කෝලේ උගන්නන්න, පැය ගනන් බස් වල නිදි කිරා වැටෙන්න, ඒ අස්සේ බෙල්ල කපන්න එන දිය රෙදි ගැන ඇලට් එකේ සිටීම, කට පරෙස්සම් කරගෙන කතා කිරීම, කේන්තිය නොපෙන්වා සිනා මුහුණින් හැම දෙයක්ම ඉවසාගෙන ඉන්න වීම…………. හලේ මට තියෙන වැඩ…!!!!! වෙලාවට තනිකඩ නිසා බේරුණා. තව එක්කෙනෙකුත් හිටියනම්!

Comments

  1. ඔය "හලේ" කියන එක හින්දි ද? උර්දු ද? නැත්තං සංජු ද?

    ReplyDelete
  2. අලේ සංජ් අක්කේ වෙන කෙනෙක් උන්නා නම් ඔය වැඩ ටික බෙදා ගන්නවත් තිබ්බා..මමත් නම් සමහර හින්දි සිංදු අහනවා අකාලේට ...හැබයි තෙරුම නම් බින්දුවයි...මියුසික් ලස්සන හන්දා අහනවා...

    ReplyDelete
  3. සංජු ආච්චි මටත් හින්ශි උගන්නන්න පුලුවන් වෙයිද?

    ReplyDelete
  4. අපරාදේ මං සමහර සිංදු වල තේරුම් හොය හොය ජාලේ පීරුවේ... දැං ඉතිං භය වෙන්න දෙයක් නෑ පුස්තකාලේයි, ට්‍රාන්ස්ලේටරෙයි දෙකම දන්නවනේ...

    ඔයා නම් මාරයි ආ... ෂඩ්භාෂා පරමේෂ්වර වෙන්නද යන්නේ?

    ReplyDelete
  5. " මෙයා ආදරේ ආදරේ කියලා කෑ ගහනවා - මේ පාරවල් ගානේ
    මගුල් ගෙදරක ඇවිල්ලවත් ඉන්න දන්නේ නෑ - මේ සුදු හොර ගෙඩියා "

    මේ අපේ සංජු නගා කිව්ව සිංදුවක් හෙම නෙවෙයි මයෙ හිතේ..... හික්ස්!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. ඇයි අනේ ඔයාට අමතක උනාද Aja Nachale එකේ Isque Huwa සින්දුව. මට නම් පිස්සුම හැදෙන සින්දුව ඒක තමා. ඇයි එතකොට 3 Idiots එකේ සින්දු ටික.

    ReplyDelete
  7. කාකා : හලේ කියන එක තනිකරම සංජු ......!! ඉකේයියා එක තනිකරම රත්ගම වගේ ;)

    ReplyDelete
  8. නිම්ශා : ඔව් අනේ මමත් ඒක නිසා තමා ඇහුවේ. දැන් ඉතින් ටික ටික භාෂාවත් තේරෙනව

    ReplyDelete
  9. මාලන්: නොකඩවා හින්දි චිත්‍රපටි බලන්න පුතා

    ReplyDelete
  10. ෆිශී : ඇයි මම එහෙම වුණාම නරකද????

    ReplyDelete
  11. පිනිබිදු : ඒක දෙවනි කොටසට.... අනේ මට ඒවා අමතක උනානේ

    ReplyDelete
  12. දයාබර : සුදු කොල්ලන්ට මම වැඩිය කැමති නෑ

    ReplyDelete
  13. හොදට හිටී නොකඩවා හින්දි චිට්‍රපටි බැලුවොත්

    ReplyDelete
  14. මම ගොඩක් ආසයි පරන හින්දි චිත්‍රපටි සිංදු වලට. මගෙ ආසම හින්දි සිංදුව තමයි ආශා බෝස්ලේ සමග කිශෝර් කුමාර් ගායනා කරන Ek Main Aur Ek Tu (Khel Khel Mein - 1975) කියන සිංදුව.
    ගෙදරනං වැඩි හරියක් ඇහෙන්නෙ දෙමල සිංදු. හින්දි, දෙමල භාෂා මට තේරෙන්නෙ නැති උනාට ඒ හැටි අවුලක් නෑ . . . මගෙ හාමිනේට ඔය සංජු කියපු භාෂා ටිකට අමතරව දෙමලත් හොඳටම පුලුවං. ඒ කියන්නෙ ට්‍රාන්ස්ලේටර් ගෙදරම ඉන්නව . . .

    ReplyDelete
  15. සoගීතය විශ්වභාශාවක් කියන්නේ ඒකනේ.මමත් තේරුම දන්නැති උනාට හොදට හින්දි සින්දු අහනවා.සින්දුවක් රසවිදින්නත් හැමෝටම බෑනේ.ඒකටත් සන්වේදී හිතක් තියෙන්නෙ ඕනෙ.
    (ඔයාට හොද රසන්ය්‍යතාවක් තියෙනවා.)

    @ඕනෙ අයියා-සයිබරේ අවුරුදු උත්සවේදී කියන්නෙ ඔය සින්දුව
    නේද?කොහොමද ඩී.ජේ පාරක් දීලා ගත්තහම.
    වන් මෝ තමයි. :D

    ReplyDelete
  16. හික් හික්!! හින්දි ඩේටා බේස් එකක් නොවැ! කාලෙකින් මේ පැත්තෙ ආවෙ අක්කේ

    ReplyDelete
  17. මටත් දුකට සතුටට අහන්න හින්දි සින්දු ලිස්ට් එකක් තියෙනව ලැප්ටොප් එකේ එවරෙඩි කරල . ගොඩක් ආස ලතාගෙ ,ගීතා දුත් , මොහොමඩ් රාෆි ,වගේ ඕල්ඩ් හිට්ස් වලට . හොඳ රොමැන්ටික් හින්දි සින්දුවක් අහගෙන ,දුම් දාන උණු උණු අඩු සීනි කිරි කෝපි එකක් තොලගාමින් රිපෝට් ලියන එක මගේ විනෝදාන්සෙ.ඔය අතරෙ වහිනවනම් its a perfect day for me !!

    ReplyDelete
  18. අම්ම ගහයි බැට් එකෙං! පස්ට සිංදු ටික. තව ගොඩක් තියනවා ඔය ටේස්ට් එකේම මැක්සා සිංදු.

    ලංකාවෙ පෙන්නන හිංදි චිත්‍රපටි වලට පිං සිද්ධ වෙන්න අපේ කස්ටියට දෙමළවලට වඩා හිංදි පුළුවං!

    ඔය සීන් එක නිසාම දෙමළ පොඩ්ඩක් හරි ඉගන ගන්න කියලා දෙමළ චිත්‍රපටි බලන්න ඕන කියලා කාලෙකට කලිං හිතුවත්, ම්හු, හරියන්නෙ නෑ. මෙහේ පෙන්නන දෙමළ චිත්‍රපටි මෝඩ වැඩියි වගේ, බලන්න හිතෙන්නෙ නෑ.

    ReplyDelete
  19. මෙන්න මේ සින්දුවටත් මම හරිම ආසයි. නම තමයි තුම් බින්.. තේරුමත් හරිම ලස්සනයි.

    http://www.youtube.com/watch?v=rAovA0eTJb0

    මේ ලිස්ට් එකත් බලන්නකො. මේ මම ආස සිංදු වලින් දෙක තුනක්...

    Ishq Bina-Taal - http://www.youtube.com/watch?v=IG0IwyKctAA

    Chand Chhupa Badal Mein song - Hum Dil De Chuke Sanam - http://www.youtube.com/watch?v=2n_Zw3Mi05A

    jo wada kiya wo nivana padega- Taj Mahal - http://www.youtube.com/watch?v=fO_DN3Q4mfA

    තව ගොඩා....ක් තියෙනවා. ඔක්කොම මෙතන දාලා මේක පිරුනොත් ඔයාගෙන් කුටි කන්න තමයි වෙන්නේ... :D

    ReplyDelete
  20. ඊර්ක්.....
    මගේ ප්‍රියතම ගීත කීපයක් තමුන් සතුව තිබෙනවා දැකලා අම්මපා ඊරිසියා හිතුනා.....

    Jeena sirfa mere liye
    Peheli nazar me
    Tumse achcha kaun hai
    Aisa Jadhu - පට්ටම ආසා සිංදුවක්....ඔය ෆල්ම් එක රිලීස් උනේ අපි ඕලෙවල් කරන කාලේ....ආයේ ඉතිං පට්ට ගැහුවා ඒකාලේ ඉදන්ම....
    Allah Hafiz (ඔය Bhool bhulaiyaa ෆිල්ම් එකේ තියෙනවා Labon Ko කියලා සිංදුවක්...ඒකට මම පට්ට ලයික්ය...වීඩියෝවට ඊටත් වඩා පොඩ්ඩක් වැඩිපුර ලයික්ය...)
    Laal dupatta මීට කලින් අහලා තිබ්බාට හිත ගියේ නෑ...තේරුම දැන ගත්තේ අද හින්දද මන්දා පට්ට ලයික් විය....

    මේ දවස්වල කැමති සිංදුවක් තමයි Khuda Jaane සිංදුව Bachna Ae Haseeno කියන ෆිල්ම් එකේ....

    සිංදුනම් තොගයක් ඇත‍‍‍‍....කියන්නට ගියොත් මේ ලියලා තියෙන ලස්සන පෝස්ට් එක චා වෙනු ඇත‍....ඒ හන්දා කට පියන් දුන්නු සිංදු ටික නැවත අහන් යන්නම්.....

    ඒස්වඃ පුඃ

    ReplyDelete
  21. සංජු අක්කෙ මේ පෝස්ට් එක නං හරිම ලස්සනයි.
    Jeena sirfa mere liye - Jeena sirfa mere liye (2002) මෙන්න මේ සිංදුව දැක්කහම නං අතීතය පොඩ්ඩක් මතක් උනා, ඉස්සරම මගේ පලවෙනිම ආදරේ... ඉස්සර එයාගේ කටේම තියෙන්නෙ මේ සිංදුව... ඉතිං එයා කියනව අහංඉඳලම පහුකාලෙක මමත් ගොඩක් ආස උනා මේ සිංදුවට... අපේ වෙන්වීමට පස්සෙ සතිගානක් මේ සිංදුව කන්දෙකේ දාගෙන කොච්චර නං ඇඬුවද...

    ReplyDelete
  22. මගේ ආදරය මා හැර ගිය පසු මා ජිවත් කලේ හිංදි ගීතයි.මා ආසම ගීත ඔයාගේ ලිස්ට් එකේ තියෙනවා.

    මං හින්දි ගීත වෙනුවෙන් තමා www.SuperHindi.com පටන් ගත්තේ.

    ළගදීම සිංහල සංස්කරනය දෙනවා.

    ReplyDelete
  23. Bohoth achcha hai didi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ටීච ගේ බබා

I am a TERRORIST ! ආයාගේ පියා!!!!

ස්පෝර්ට් මීට් කතා 3 – ඇන ගැනීම